Datum / Tid

Malmö Börshus, Skeppsbron 2, Malmö, Sverige

Pris

Årsmötet är kostnadsfritt för representanter från medlemsföretag i Handelskammaren. Den efterföljande vårmiddagen faktureras till självkostnadspris (495:- inkl dryck).

Anmälan
Vi ser fram emot din anmälan till deltag@handelskammaren.com – senast den 24 maj. Ange namn och företag samt att anmälan gäller Årsmötet den 1/6. Ange även om du deltar i möte och vårmiddag eller enbart under mötet. Anmälan är bindande men platsen kan överlåtas.

Handelskammarens Årsmöte 2017

Vi välkomnar alla våra medlemmar till Årsmöte den 1 juni. I vanlig ordning samlas vi för mingel i Malmö Börshus kl 16:30. Kvällen bjuder också på intressanta talare och en avslutande vårmiddag. Dessutom delar vi ut pris till Sveriges Bästa Lärare. Vi ser fram emot att träffa er!

Årsmötet är kostnadsfritt för representanter från medlemsföretag i Handelskammaren. Den efterföljande middagen faktureras till självkostnadspris.

16.30 Samling – förfriskningar serveras i Ljusgården
Ingång sker från Malmö Börshus kortsida (Neptunigatan)

17.30 Ordförande Nicolas Hassbjer hälsar välkommen
Handelskammarens Årsmöte (Föredragningslista och förslag till stadgeändring finns inom kort på:www.handelskammaren.com)
VD Stephan Müchler om verksamheten
Handelskammarens pris ”Sveriges bästa lärare” utdelas

18.30 Samtal på temat: ”Sveriges roll i EU efter Brexit”
Rune Andersson, styrelseordförande Mellby Gård AB, Heidi Avellan, politisk chefredaktör för Sydsvenskan och Helsingborgs Dagblad,
och PM Nilsson, politisk redaktör, Dagens Industri.

ca 19.30 Vårmiddag i Ljusgården i Malmö Börshus
(inkl vin/öl/vatten, kaffe & efterrätt)

Anmälan
Vi ser fram emot din anmälan deltag@handelskammaren.com – senast den 24 maj. Ange namn och företag samt att anmälan gäller Årsmötet den 1/6. Ange även om du deltar i möte och vårmiddag eller enbart under mötet. Anmälan är bindande men platsen kan överlåtas. Mötet är kostnadsfritt för representanter från medlemsföretag i Handelskammaren. Den efterföljande vårmiddagen faktureras till självkostnadspris (495:- inkl dryck).

Vid frågor kontakta Marie Voss, tel 040-690 24 01.

Varmt Välkommen,