Datum / Tid

Clarion Hotel Malmö Live, Dag Hammarskjölds torg 2, 211 18 Malmö

Pris

Årsmötet är kostnadsfritt och endast för representanter från medlemsföretag i Handelskammaren samt inbjudna gäster.

För frågor, kontakta Marie Voss.

Sista anmälningsdag 25 maj.

Handelskammarens Årsmöte 2023

Möt det sydsvenska näringslivet tillsammans med oss!

Den 1 juni öppnar vi dörrarna till vårt Årsmöte 2023. Under kvällen kan du tillsammans med våra medlemmar mingla, nätverka och få en inblick i Handelskammarens kommande arbete.

Vi inleder kvällen med vårt årsmöte, där vi väljer in nya ledamöter i Handelskammarens fullmäktige och styrelse. Kvällen fortsätter sedan med utdelning av priset ”Sveriges Bästa Lärare” följt att programpunkten ”Ett samtal om debatten – Är dagens debattklimat värdigt en demokrati? Om inte, vem ska säga ifrån?” Där får vi lyssna till Maria Wetterstrand och PJ Anders Linder som samtalar om den politiska debatten som sker både i media och samhället. Samtalet leds av Handelskammarens VD Stephan Müchler.

Kvällen avslutas med fortsatt nätverkande och mingel!

Du är varmt välkommen att vara med oss hela kvällen dvs både Årsmöte och efterföljande mingel eller endast Årsmöte. Det efterföljande minglet inkl. förtäring och vin/öl/kaffe faktureras till självkostnadspris 695 kr/pers.

Vill du endast delta på Årsmötet är du välkommen kl 17.00 – 18.30.
Vi inleder med förfriskningar och mingel från kl 16.00 på Clarion Hotel Malmö Live!

Samtliga handlingar till Årsmötet hittar du här >

Har du inte redan anmält dig så passa på att göra det nu!
Vi ser fram emot att träffa dig!

Varmt välkommen!

Kerstin Lindell                              Stephan Müchler